03/11/2012

october in an instant


Oktober passerade förbi obemärkt måste jag nog sammanfatta. Det har stressats mycket. Ingen tid till övers för att stanna upp och njuta. Nu har mina två stressiga deadlines passerat dock och Halloween, som förra året var en hit, blev det inget av för mig... Jag har försökt squeeza in Bikram Yoga, toning med nya dumbbells, försökt mig på morgon-promenader (som varade i två veckor, sedan fortsatte jag sova) och haft en hel del upp och ned väder. Ena dagen solar man med katten, andra regnar det. Väldigt personlighetskluvet Oktober. Söndagar är det enda med konsistens - frulle på Yelo med tillhörande beachwalk.


Jag har varit flitig med att vara en photo foodie (som vanligt), så mina måltider finns det många bilder av i hopp om att fortsätta äta nyttigt. Sedan att pizzan som beställs när jag bryter ned klockan elva på kvällen när jag äntligen kommer hem efter att slitit med After Effects och Premier och dåliga grafik-kort, de hamnar ju inte på bild...



TRANSLATION: October went by and was mostly stressful with huge deadlines at work. There's just so much a computer with a mediocre graphic-card can take with loads and loads of Premier and After Effects. The only thing that seemed to be consistent was our late breakfasts at Yelo with a beachwalk on sundays. However, my photo foodie thrived and as you can see there's plenty snaps of what I was eating - all an attempt to eat healthier I suppose. The pizza that we ate when I melt down around elevn at night  after a bad and very long day at work didn't get photographed of course..

No comments:

Post a Comment