09/05/2013

random joe dempsie appreciation


It's ok, homegirl. I would check that out too.

  (via fuckyeahgendrya)

Varje gång det lilla jag har kvar av ett samvete vaknar till och börjar jämra sig om att det kanske är lite på perv-fronten, så upprepar jag det där viktiga mantrat: men are objects (och Dempsie är 87:a, inte så farligt!).   Nu ska jag något skamligt  gräva ned mig i Gendrya träsket och fortsätta shippa sönder mig och planerar att bli allvarligt upprörd om den där förbannade Melisandre får sätta sex-klorna i Gendry. Sluta avvika från de heliga böckerna för tusan! #fangirl #rant #hashtag

TRANSLATION: Every time the little of what is left of my conscience starts going on about how it's pushing the perv-factor too far, I simply remind myself of the genius mantra that men are objects is (besides, Joe Dempsie is -87 - not that bad!). Next, I'll bury myself in the amazing Gendrya swamp the web has to offer. Totally sailing this ship, and I will seriously be outraged if the sinister woman Melisandre gets to dig some sex-claws into Gendry. Stop deviating from the holy books dammit!

No comments:

Post a Comment