16/12/2006

Back at home

Jag räknade med att jag skulle vara i Norrköping vid tolv, halv ett. Men neeeeej då. Min galne morbror såg till så vi körde sträckan Ystad-Norrköping så att vi var framme strax innan elva. Polacker och fartrestriktioner har aldrig gått hand i hand, jag vet.

Sedan jag kom hem har jag:
  • Druckit té - x3
  • Gett present
  • Visat upp det jag shoppat - x2
  • Tagit ett bad
  • Tvättat håret
  • Packat upp
Sitter i jeans och stor myströja nu med blött hår. Aaah. Dags för dos av té #4. Fick en dold komplimang igår när jag berättade för en bekant att Arek fått åka ut cirka 40 km bara för att träffa mig häromdagen. Varav jag understryker: "Men jag är värd att åka 40 km för att träffa!"

- I like how you put a limit on that. Your not worth 10, or 15, not 30, but 40! That's all you're worth.
- Shut up.
- I reckon you're worth at least 150, by foot.

No comments:

Post a Comment