08/12/2006

The Graduate

Plötsligt så händer det. Om man ska tro på Trisslott-reklamen.
I måndags så hände det. Kan man säga...

Sista tentan ägde rum, den sämsta tentan jag skrev av de vi hade, och vid fyratiden samlades en drös av Bacheloriter, för att använda Clas benämning, för att ha lite tacktals ceremonier innan vi drog vidare till Hemma Hos för mat och mycket dryck, växlat med lite dans. Det var en underbar kväll! Vilken stämning! Tyvärr så var jag generös och lånade ut mitt kamerabatteri till Carl Adam och har inte haft en chans att kolla vilka kort jag lyckades ta. Idag skall alla inlämningsuppgifter in så då ska jag passa på att hämta ut mitt batteri som han lämnat i receptionen. Någon drog slutsatsen att det var nåt på gång mellan Ann och mig. Män och deras sexuella fantasier i say! Detta påstående resulterade i en helt galen diskussion dock som går att sammanfatta med "man provar väl allt en gång?". Jävla tumult det verkade bli angående sällskapet jag lämnade festen med. Ha!

Det känns så definitivt. Nu är tiden på Berghs slut. Och här sitter jag och önskar mig att den hade pågått lite längre...

No comments:

Post a Comment