21/12/2006

Världen är bra liten

Fick reda på igår, när Märta, Sandrull och Pernilla och moi tog en Staro på Bishops att David hela tiden under den tiden jag gått på Berghs suttit två våningar upp på ett kontor. Vafan! Hur kan man missa något sådant? Jag skulle kunnat våldgästat människan så många gånger om jag vetat om det här...

Något annat som är lite läskigt är Palace exclusive/vimmel bilder och människor som fastnar på bild. De hade så mycket potential när de var yngre fan, eller var det för att jag var yngre?

3 comments:

  1. Anonymous2:59 pm

    Misha, din header är så sjukt läcker att jag blir alldeles vimsig. Hur har du fixat till den? Måste få veta. Help another girl out please!!!
    Psst: hur lägger du in den på din blogg. Jag vet att man fixar det i sin egen template osv, men hur ersätter du den gamla headern med din egendesignade?

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:45 am

    okej,kanske läser ibland ändå,men låter bli nu,bye

    ReplyDelete
  3. Ja du Signatur J, all is done in Photoshop kan jag lugnt meddela. Bara att sätta sig med PS och pilla så får du till det. För att sätta in den på bloggen så byter du bara ut url till den redan befintliga headern, eller så får du skriva en ett radstycke kod helt själv om du inte redan har en header.

    Med andra ord så måste du ladda upp din egna header först, kopiera adressen där den finns lokaliserad, och sedan skriva in den i din template. Varje template ser ju ut olika från sida till sida, men garanterat kommer det vara en tag (< >)som img src.

    ReplyDelete