23/04/2007

All by myself


Don't wanna bee... aaaaallll byyyy myyyseeeeeelllfff aaaanyymooooorreeee......

Oh ja, ni ska vara djupt tacksamma att ni slipper lyssna till min skrovliga stamma. Nar man val sitter pa MSN en langre stund, tror ni da att det finns nagon vettig att vara social med? Vafan, min familj har overgivit mig! Arbete ar val inte av importance nar den bortrymda dottern val ar pa plats. Folk maste lara sig att prioritera.

Och nu tror jag att jag ska trostsnaska i snacksautomaten utanfor megalabbet. Har ju haft dubbelpass i dans nu och fortjanar lite sweeets.

2 comments:

  1. Anonymous5:04 pm

    Nä, vännen, stöld vore det ju inte, men vi kan ju prata om det per ex. MSN. Trodde faktiskt du hade skivorna, det var ju därför du fick dem... Finns på sm5wyg(at)hotmail.com...
    Samma gamla... Btw, är övertygad om att du varesig är övergiven eller bortglömd ;) Snarare tvärt om !

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:01 pm

    Känner mig något träffad din mupp...
    Men Chii jobbade ju. Blev i alla fall lite trams.

    ReplyDelete