09/04/2007

Det kom ett mail...

Om killarna går dig på nerverna någon dag och du vill vara själv,
så klaga över
din mensvärk och säg att dina äggstockar snart går
sönder och att det snart
kommer bli ett blodbad i rummet och att
det inte bli bättre av att du har en sån
jäkla tåsvett!
(Dom kommer bli äcklade, jag lovar. )
Mina damer och herrar, tillat mig att presentera Alicias guide till PMS och hur man bor missbruka detta fenomen pa basta satt. Det ar nar man far mail fran sina danselever hemma i Sverige som man blir helt rosa inombords. Japp, till och med rosa fick en positiv innebord nu. Jag saknar mina dansbarn...

2 comments:

  1. Har du feber? Är du sjuk? *kollar Sweets panna* Du sa rosa och positiv i samma mening så nått fel måste det vara O.O

    ReplyDelete
  2. Jag instämmer! :o *räcker över en febertermometer* Du ska väl inte gå över till the Pink Side nu helt plötsligt? *chock*

    ;D

    ReplyDelete