20/04/2007

Fan vad jag e bra



Nar jag lamnade in assessment 1 sa visste jag att a) min storyboard kunde ha blivit snyggare och utforligare gjord av en femaring, b) att jag inte fick plats med 5 GB raw footage som man var tvungen (inte specifikt att det skulle va 5GB, bara sjalva raw material) och c) att vignetten gick ut over tiden som den var begransad till. Sa allt som allt raknade jag med ett G och tankte "jag far gora ett sjuhelsikes bra arbete till nasta gang".

Men jag underskattar mig sjalv.
Vi fick tillbaka dem och dar ser jag ett CR skrivet i betygrutan! (Det e stortsett ett svenskt VG) Sa nu har jag boostat mitt ego, med kommentarer som :

"A generous variety of shots with some standing out as exceptional images - especially a number of the closer images. Visually captivating and evocative" och "Marked down because of length, the piece othewrise demonstrates a consideration for mood and atmosphere more than appropriate for the vignette product."

3 comments:

  1. Anonymous9:22 pm

    youtube is your firend.... *hint hint*

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:57 am

    Åh grattis muppis !
    Din syster är så stolt över dig !
    Jag säger ju att du ska göra en film om mitt liv ;)
    Här finns ju bulimi och hela kittet du har användning av för att göra det mer dramatiskt ;)
    Lägg upp på youtube nu!

    ReplyDelete
  3. Jag lovar att jag ska sprida den pa youtube sa fort vi har internet hemma. Min laptop vill av nagon konstig anledning inte bli smittat med universitetets natverk...

    Trodde ni inte va, en kysk dator?!

    ReplyDelete