12/04/2007

Vilket liv...

Jag vet inte om jag ska skratta eller grata. Scarborough Beach e-kafe, Lily Allen och jag. Det som ar tragiskt ar att sjalva vistelsen har ser jag som att bryta mot vardagen. Det e hopplost vad lite man gor nar man ar helt ledig. Imorgon funderar jag pa att aka pa lite aventyr till Rottnest Island eller bara till Fremantle, sa man leker turist och uppskattar det skona Perth har att erbjuda.

For hur har min dag sett ut idag?

Vakna av sms.
Svara pa sms.
Somna om. Nehe, inte det.
Dricka mjolk direkt fran flaskan.
Koka tea.
Charlie and the chocolate factory.
Fa ivag pojkarna pa husvisning.
Okupperar duschen - tvattar haret.
Vattenmelon till frukost.
Kla pa mig.
Sminka mig.
Karrinyup Shopping Centre (3+ h)
Komma hem.
Plocka upp alla varor man kopt (framst mat va)
Inviga mixern.
Dokumentar om Roald Dahl.
Pojkarna kommer tillbaka, de har varit pa zoo.
Ta bussen till Scarborough Beach.
Fota solnedgangen.
E-kafe.

Finito.
Vad som hander sedan ar otydligt. Men troligtvis involverar det datorn, Warcraft III och nagon film samt min mixer. Jo just det, spaghetti ska det fanimej bli nar jag kommer hem!

1 comment:

  1. Anonymous9:55 am

    Det låter som en ypperligt trevlig dag... Till skillnad från min så låter det helt ok.

    ReplyDelete