27/04/2007

Oh my god I can't believe it, I've never been this far away from home

Great rulers look for greater glory
The only thing growing is our history

Knock me down I'll get right back up again

I'll come back stronger than a powered up Pac-Man


It don't matter to me
Cause all I wanted to be

was a million miles from here

Somewhere more familiar


Men det e lugnt kompis. De vill att jag ska langta hem och sakna dem och nar jag val erkanner att det antligen har skett, att jag har hemlangtan, da reagerar man som om jag haller pa och far aids. Jag klarar mig. Jag klarar mig alltid. I am a superhero. Jag gnaller for att det hor till att langta lite i smyg till en annan plats. Men nej, pojkarna ar inte saaa hemska. Jag vander mig inte till flaskan som en obotlig alkoholist (har skulle dock jag fa hora manga pikar och kommentarer om jag sa det hogt i huset, sakert nagon originell kommentar som att "polacker fods alkoholister". Vilket kan stamma till nagon grad. Bara for att ni inte klarar av stora mangder alkoholintag! Pussies!). Flaskan ar fint sallskap ibland, och vin ar gott. Inget mer med det. Shit pommes frites vad folk ska overreagera.

Tro mig, jag uppskattar verkligen att ni ringer. Aven klockan fem pa morgonen, for att nagon miskalkulerade tidsskillnaden "Den ar val sju pa morgonen hos er, ska inte du till skolan?". Men moralkakorna och "det var du som valde det dar sjalv" kan ni bespara mig. Tala istallet om for mig hur satans underbart det ska bli att se mig igen i sommar!

Sa, nu slutar vi vara deppiga. Jag har haft sjuhelsikes bra dagar nu. Jag jobbade pa Bianchi igar, Claws har fatt jobb dar ocksa, jag har fatt min forsta lon, Nick ar min bitch och Officer Barkley asked me out on a date. Lol. Som om jag behover poliseskort liksom! Danslektionerna har varit underbara att ha igen, och jag har hittat ett stalle som har latin ballroom for 10$ per lektion. Ska gora insats att samla folket dar hemma i soffan sa ska vi se pa Ginger Snaps tillsammans, och lyckas jag inte med det sa har jag en varulvsfilm att se. (Tatt foljd av McLeods Daughters, men det latsas vi inte om att jag har erkant).

5 comments:

  1. Anonymous4:46 pm

    Känner igen det, kanske inte filmerna, men det andra. Man är aldrig så nära hemmet som när man är borta, ju längre man är borta, destå närmre hemmet är man. Så är det med mig i alla fall. Har också fått höra vad jag valt, men det handlar ju inte riktigt om det som sagt. Och jag uppskattar också att bli väckt under "mina" nätter, mitt i frivakterna... Livet är bra lustigt, du...
    Btw, jag försvinner ut på havet igen den 13'e tror jag...

    Vi höres,

    Christopher

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:58 pm

    Melissa(: Ska bli kul att se dig (förhoppningsvis) Jag ska ju ner och muppa i Grekland 20 juni men jga hoppas innerligt att jag hinner träffa dig innan!!

    ReplyDelete
  3. Dupku, jak mamy ten komentarz rozumiec?

    ReplyDelete
  4. Jag hoppas verkligen jag kommer kunna se dig i sommar jue! Vore lite hemskt om det skulle vara så att nu är i Norrköping så är jag i Sundsvall :( Så när är du i Norrköping så jag kan planera? :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:38 am

    Ja, när kommer du hem? :D

    ReplyDelete