19/03/2008

Cloning Economics


Ibland vore det ju ganska tufft om man kunde klona sig själv och göra massa saker samtidigt. Dygnet har för få timmar när man vill så mycket. Och sover man bort för mycket av dygnet blir det ju ännu mindre aktiva timmar på dygnet. Behöver jag poängtera att jag tillhör sova-för-mycket-kategorin?

Den här helgen kommer bli händelserik, vi ska börja spela in Fist Full of Kidneys. Fredag-lördag-måndag, om jag inte misstar mig. Fredagskväll har jag danslektion och lördag eftermiddag jobbar jag också. Men nu har jag inte tid med att gnälla om att hela påskhelgen ska gå bort, nu ska jag läsa Scriptwriting Updated. Imorgon ska en review på Big Fish ( eller kanske Once Upon A Time In The West) och synopsis på The Vortex in...

2 comments:

  1. Anonymous6:22 am

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:46 am

    jag vet inte riktigt vad jag är, sova-för-mycket eller tvärtom. både och skulle jag tro. åh, big fish! älskar den filmen fast jag orkar inte se den så ofta, känns vissa dagar lite för långsam. fin bild förresten, ser ju inte lite härligt ut. här är det fortfarande lika vitt och halkigt, KUL.

    ReplyDelete