04/03/2008

I wear red and white on the outside, because red and white is how I feel on the inside


Jag vill ha en garderob i enbart rött och vitt, ibland. Måste vara den finaste färgkombinationen på en flagga, som symbol för ett land, inte sant? Spelar ingen roll om det är Polen, Japan, eller till och med Emsis Danmark. Rött och vitt. En galen liten polkagris. Min karamell som jag älskar att bära upp.


Nu ska jag dricka färdigt min älskade vän, tékoppen med you guessed it, té, innan jag traskar iväg till skolan för en lecture+tutorial med George. Inte den galna George, utan Gargamel-George. Ja, jag tycker han påminner lite om Gargamel. Fast en snäll sådan. Han e en riktig cinefilist. Tänk er att han jagar filmtalang istället för smurfar. Ska nu charma mig in i en produktiongrupps hjärta och sälja mig som en director of photography. Tillsammans med Janusz Kaminski borde det förr eller senare bli lite mer polacker som vinner guldmän för bäst cinematografi...

2 comments:

  1. Anonymous10:05 pm

    Den första bilden är bara helt fullkomligen...bedårande! Ljuset och den mjuka gula färgen i strålarna är underbar.

    ReplyDelete
  2. Hejhej, just scrolling through your posts after you left such a nice note. And I'm impressed! You're such an early bird in blogging, wow. I love your pics, just such a shame that I hardly understand what you're writing... Maybe I should study a little Swedish. But what I do either way, is linking you. Wahey!

    ReplyDelete