17/03/2008

Hey what's up pussycat?


Long time no blog. Dålig uppdatering av mitt oh-so-spännande liv här i uppochnedlandet. Det som mest händer är plugg och jobb och dans och, tja, väldigt mycket matlagning har det blivit på senaste tiden. Finns en giltig förklaring till denna dramatiska förändring, och den heter slaven och hans brutna hand.

Han är ganska invalid och handikappad nu. Han kan fortfarande köra bil. Det han inte kan är att tvätta sitt eget hår eller duscha. Så jag får göra det. Och raka honom ska jag minsann göra ikväll och klippa hans lejonman. Hihi. Har jag någonsin klippt någon förut? Nooooooo....

Vi var på Harmony Folkfestival i lördags och fick sitta och vänta mest på att det skulle bli vår tur. Min dansgrupp skulle skutta och leka på scenen.

Titta! Slaven bytte identitet, han fick ett backstage pass där han tillhörde Polen!

Med polska folkdräkter kan man få timmarna att gå


No comments:

Post a Comment