02/07/2008

Steam me up, Scotty


Det har blivit lite mycket tankar kring Jules Verne och steam-punk den senaste tiden (nytt manus, bejbi!), så det var bara en fråga om tid innan jag fann mig själv gräva fram västen och lyckas med en diskret anpassning av sådan klädsel. Vem vill liksom inte pimpa sin dator så den ser ut som från en helt annan tid? Jag älskart'!



Vandrade omkring på stan och letade jobb, mötte upp sötslaven efter jobbet i Subiaco där jag frossade i mig en mumsig morotskaka och chai latte på The Dôme. Det tär på fossingarna att vandra omkring timmar i sträck i klackar, som om alla tjejer inte redan visste det. Men jag blir så shockad varje gång, för Vagabond-stövlarna upphör aldrig att förvåna mig: de är så sköna!

En sak är säker i alla fall: jag blev superförälskad i en trenchcoat. Den är ljus, beige och underdelen efter midjan så blir den vid och fin som en kjol! Trenchisar har aldrig varit min grej, men för den här är jag nästan redo att gå över till den mörka sidan...

No comments:

Post a Comment