04/09/2008

the sick puppy wants to forget about today until tomorrow






Här försöker man ta sig till läkaren, men väl där så får man ju bara massa hinder. Varför ska man ens försöka?! Till slut fick jag tag på en, typ åtta på kvällen, och nu har jag fått både antibiotika och vidare-hänvisning till röntgen imorgon. Jag kanske har ett hål inom mig, vem vet. Fick ett intyg där det står att jag är ur funktion som jag kan visa upp till både jobb och skola i en vecka, om jag skulle känna för det. Men jag har ju redan missat så mycket pga filminspelningarna...

Eftersom man ser vedervärdig ut bidde det pics från förr, innan jag blev ordentligt sjuk. I min lilla skoluniform tröja jag köpte i Polski och min blommiga volangkjol, som om man dömer verkligheten efter bloggar, större delen av Sveriges befolkning verkar ha.

TRANSLATION: So I finally went to see a doctor today, after many obstacles. He gave me antibiotics and a referred request to an x-ray tomorrow. Who knows, maybe I'll find out there is a hole inside of me... The kind doctor also granted me a certificate of absence I can use at work or at uni if I don't feel good enough for a week. But I already missed so much at school cause of all the film shoots!

Since I look as bad as I feel these photos are from before I actually got really sick. With my school-uniform sweater and the flower skirt the majority of Sweden's population, if one should assume reality is based on the blogosphere, seem to have.


1 comment: