21/09/2008

the worst crime is faking it



Det finns inte längre luft att andas. Den har tagit slut. Världens alla färger är borta och allting är numera i gråtoner. Det finns inget vackert att förgylla dagen med. Fjärilarna är döda, fåglarna är stumma och alla kanter är dubbelt så vassa. Det finns ingen anledning längre. Jag är trött på att ha det så här och jag orkar inte längre. Jag vill bort härifrån och jag vill att allt ska sluta. Slutet är mycket vackrare än det jag har nu. Men hur fan ska det nya kapitlet börja? Det kanske inte ens värt att ha en uppföljare...

TRANSLATION: i hate the world today. There's no room to breathe and I live in a colorless world where I don't see any point with continuing writing chapter after chapter. The end seems like a beautiful alternative.

3 comments:

  1. Anonymous8:51 pm

    What ?
    Papput

    ReplyDelete
  2. I'm sorry.
    There are always those crappy days. But my lovely don't feel so sad.
    xoxo, Saorise

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:28 am

    Kom hem till syster !!!

    ReplyDelete