07/04/2009

and now, finally, i reward myself


Världen mesta längsta dag genom tiderna. Jag gick upp förbakat tidigt för att städa på Manor innan filmning och sedan vill jag inte ens gå in på detaljerna av hur mycket strul allting började med. Men sen så flöt det på. Förvisso blev vi färdiga sådär tre timmar senare än vi förväntat, men sedan å andra sidan hade vi bara räknat med en rulle film och inte två som vi så snällt fick av Georgie. Men det var kul, förbaskat kul. Min idé kan ju inte gå fel, om jag får säga det ödmjukt sälv.

Nu har jag precis kommit hem och firar att jag överlevt med en Asahi, som fanns i kylen när jag kom hem efter filminspelning nummer två. Och nu, nu ska jag, trots att mina svaga ben inte orkar, vingla till Hip-E för att fira att min pojke blivit antagen till Deakin i Melbourne!

TRANSLATION: This ha sprobably been the longest day ever, and finally, when it's over, I am rewarding myself with one of the many Asahi's that I found in the fridge when I got back. It's been a mad film shoot x 2, with too many sexual inuendos to keep it on a serious level. Now however, I will, even though my legs can barely carry me, get myself to Hip-E club and celebrate my boy for getting accepted to Deakin in Melbourne!

3 comments:

  1. Åh du, super grattis ! Då blir det alltså Melbourne nästa termin !

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:39 am

    spara lapparna till miiig!!! asahi lapparna!! wiiiieee

    ReplyDelete
  3. Yepp yepp, Melbourne it is!

    Kajjin: vem fan sparar på Asahi lappar?

    ReplyDelete