21/04/2009

one of many attempts of jumping and simultaneously not showing off underwear

Ikväll ska jag välja ut fyra av de alla bilder jag skrivit ut i photo media labbet för inlämning imorgon. Hade en till photo-session med rökmaskin, och de ser galet mystiska och mysiga ut. Jag har så tjusiga folk att fota, framförallt världens superhetaste slav. Inte för att det där var den mest objektiva åsikten, men so what. Ni kanske får kika på dem sen. Jag har inte gått igenom alla dagens bilder riktigt än...

Det var länge sedan jag hade på mig min mod-klänning aka den andra Twiggy-klänningen. Jag är extra förtjust i att den har fickor. Och nya skor har jag också. Råkade visst införskaffa mig hela tre par häromdagen (det tredje paret var i och för sig gratis).

TRANSLATION: This evening I'm trying to pick only 4 photos from my recent photo-sessions (last one took place today, with a fog-machine - yay!) to hand in tomorrow. Oh Kevin, why only four?! There so many great picks, mainly because I have so many beautiful people to photograph. Especially the most handsomestandsupersexiest slave ever. And no, that was not so much an objective opinion.

No comments:

Post a Comment