07/11/2009

summer sun


Igår hade jag ledigt och var fast övertygad om att jag skulle spendera den på stranden. Men en väldigt kärlekskrank pojkvän på Skype höll mig kvar så jag kom inte iväg förrän vid tretiden. Men Melbourne-solen på South Beach räckte gott och väl i några timmar ändå. Matchade min vit-röda bikini med den vit-röda klänningen. Jag behöver skaffa mig en ny bikini... Och städa garderoben också som ni skymtar i bakgrunden.

TRANSLATION: Yesterday, on my day off, I planned to spend the whole day at the beach. But my darlig kept me occupied at Skype so I didnt end up at the beach until around three. However there was plenty of sun for a few more hours for me to enjoy. To do: get a new bikini and tidy up the wardrobe you can see in the background.

No comments:

Post a Comment