28/08/2010

and i know karma's gonna get me back for being so cold


Jag hatar vår BoB. Hur svårt ska det vara att få Internet att funka liksom? Känns som om vi lever på stenåldern. Förvisso är min flata lite av en grottmänniska ibland. Ignorans blir taget till en helt ny nivå med Brett. Speciellt om det inkluderar tillsägelser om vad han inte ska göra med min katt. Han fyllde år i onsdags så det har varit hans födelsedagsvecka. Man firar ju inte en dag bara, utan hela veckan. Det bådar gott för studierna kan jag intyga. Not. Så det blev Claremont i onsdags och Leederville i tisdags och så.. well, hemmafest och Manor idag för vi har båda fått ledigt från jobbet. Betyder dock inte att vi inte kommer gå till jobbet. För det är ju billigt att dricka där man jobbar. Woop woop. I onsdags fick de höga stövlarna åka på. De fick nästan, nästan inte följa med från Mellbjörn. Tur att jag packade ned dem ändå. De funkar ju. Sedan att det finns äckel som ska lyfta på ens kjol resulterar i en fet jävla örfil och ett kavalleri av vakter som kickar ut idioten. Oh yeah. Mucka fan inte med barfolket.

No comments:

Post a Comment