16/08/2010

sousse, day 5



Jag hann ju bara posta bilderna från la familias lilla vistelse i Tunisien fram tills dag 4, sedan tog min tid och mitt Internet slut. Jag flydde länder helt enkelt. Men nu är jag något som när fast här ett tag framöver, och jag håller tummarna för att Internet och vår käre BoB fungerar där hemma när jag återvänder från skolan.

Så eftersom min Alpha ligger och vilar under sängen så blir det lite hårt redigerade (hey, jag försöker döda tid!) bilder från dag 5 då vi åkte till Port el Kantoui, med lite surrealistiska vibbar, då well, mitt projekt i skolan är baserat på surrealistiska tendenser. Men eftersom det är så förtäskigt segt med Internet på ECU så tar det ju också halva evigheter för varje bild att laddas upp, så dag 5 får bli i två delar helt enkelt...






3 comments:

  1. Väldigt många fina "frusna stunder", mycket värme i bilderna... Min lilla Canon tycker inte om mörker, tror den är lite mörkrädd. Så det blev huvudsakligen dagfotografering på Hurtigruten.
    Pappa köpte en liten HD videokamera innan, en Sanyo, väldigt liten, så pass liten att folk inte fattar att man filmar, utan springer in i en, eller skall muppa sig förbi...
    Så det blev lite väl skakigt stundtals, och som sagt bara ljusa bilder...

    Skönt att se så mycket värme som du lockar fram i dina bilder !

    ReplyDelete
  2. Shit vilken jädrans mulatt jag var !

    ReplyDelete
  3. Där har ju jag varit! tjohoo

    ReplyDelete