24/02/2011

one last night


Så här frusen var min näsa när det promenerades hem efter ett Zumba-pass med Zumbika. Vi traskade in på Coop där jag inskaffade sista nödvändigheter som Amerikansk Hamburger-dressing (thats right bitches!) samt Dumle och Kex-choklad (de sista två är ju generösa presenter till Fille och Brett). Svensk choklad alltså. Vad ska jag säga? Daim och Marabou får jag ändå på Ikea, så det kändes onödigt...

Nu däremot sitter jag med en Asahi på Hong Kong Airport och ser hur sakta de där sex timmars väntan blir... fem. Mitt kreditkort skulle ju givetvis strula så det blir att överleva på de pengarna som fanns i plånboken. Typiskt. Jag hade ju flyt på Arlanda i alla fall. Åtta kilo övervikt och inte fan behövde jag betala för det... Höhö. Imorn bitti yao, då är det Perth och solsken!

TRANSLATION: Here's some rednosed snaps from my last night in Sweden, just after a Zumba session with my sister. On our walk back I made sur eto get neccessities as American Hamburger dressing and swedish chocolate such as Cloetta's Kexchoklad and Dumle to spoil the boys with. Now however, I'm currently at Hong Kong airport, sipping Asahi with a credit card that fails to work anywhere. Oh well, tomorrow morning I'll have sunshine in Perth! Weee!

No comments:

Post a Comment