04/02/2011

ye olde brewery


Latte med papput i den "nya" delen

Här åt vi middag

Pappas tallrik och min tallrik (jag åt lax på vattenmelon)

Sista bilden är en liten bit av vad jag kammade med mig hem


Igår lekte stackars papput och jag på min favoritagalleria, ett omgjort gammalt bryggeri aka Stary Browar. Insidan är så himla snygg så varenda hörn som inte är en butik är Kodak-material, jag lovar. Tyvärr var jag klantig och lämnade Alphan hemma i Sverige så jag fick nöja mig med iPhonen och Instagram innan den dog (det där med att ladda mobilen är inte min grej).

TRANSLATION: So poor dad and me hit my favorite shopping centre in Poland - the old brewery aka Stary Browar. It has the coolest interior so it's always a gold opportunity for photo enthusiasts, except I left my Alpha behind in Sweden and had only my iPhone before it died on me (I always forget to charge the battery). Here are some of the snapped shots, edited in Instagram.

No comments:

Post a Comment