02/02/2011

there's a criminal part to everyone's heart, outside's clean and the inside's falling apart


Imorgon har jag fått frisörtid 10.15, så det är väl lika bra att posera i PhotoBooth med hårfärgen jag har nu så man kan få se en före-och-efter. Nya H&M tröjan gör debut. Kameran lämnade jag nämligen hemma i Sverige då jag bara flög hit med ett 10kg handbaggage, och datorn och hårddisk fick prioritet. Ångrade mig direkt när jag satt på flygplatsen och väntade kan jag säga. Så det får bli ett Polen sett ur iPhonens perspektiv.

TRANSLATION: I got an appointment at 10.15 at the hair dresser tomorrow so I might as well pose with PhotoBooth to get a glimpse of the hair-color I have now before it's gone. I left my camera behind in Sweden, something I regret already. I only had a 10kg carry-on-luggage and nothing else so the laptop and hard-drive made the cut instead. Oh well, that means Poland will be seen from an iPhone's perspective.

1 comment:

  1. haha är bara att jag inte är van :p plus att det inte gick ihop sig bara, det var det som var det jobbiga(plus att jag gick och bar på en enorm påse med presenter i halva dagen). jag var hungrig hela dagen och som tur var åt jag lite hos inez, annars hade jag fått svälta genom träningarna xd men en riktigt härlig dag var det :D

    ReplyDelete