15/07/2006

Gårdagens outfit


Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest såg pojken och jag igår efter att ha träffat en galen ryss (Elena that is) på McDonald's där jag utforskade nyheten Mocca Shake (Betyg: njae, den dög 3/5). Trots att många recensenter gett den diagnosen "sequel curse" så tyckte jag att den höll måttet. Den var bra, om något lång. Pojkvännen irriterade sig på Elizabeth Swann's känslor, medan jag tyckte de var fullt förståeliga. Fast det skulle väl alla tjejer i hennes situation tycka, eller?

Någon gång ibland så får man för sig att återvinna ett plagg, eller
återanvända kanske det heter. Alltså ett plagg som man var måttligt förtjust i för länge sedan men man sedan inte funnit tid eller passande läge att använda den sedan igen. Så var fallet med gårdagens outfit och den här jeansklänningen som jag köpte för flera år sedan (2001!), men med röda ballerinas, rött skärp och röda örhängen bidde det ju inte så pjåkig comeback? Sedan när det blev kallt åkte en svart kofta från VeroModa på.

  • Jeansklänning
  • Rött skärp - Myrorna
  • Röda ballerinas - Din Sko
  • Örhängen med röd korall - Gina Tricot
  • Mammas marinstyle väska

4 comments:

  1. Anonymous3:12 pm

    Pojken klagade inte på hennes outfit iallafall

    ReplyDelete
  2. Jag ska se den filmen i veckan jag... helst imorgon (eller idag söndag blir det ju) men får se vad jag orkar göra. Är helt slut efter festen men det var kul :D *gosar på*

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:50 am

    Jag är inte galen... jag är bara ryss :( hehe I love you my salt nipple!

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:02 am

    din jävla rasse
    hetsar mot ryssar
    du provocerar
    en ingen bryr sig

    ReplyDelete