17/07/2006

Sleeping Beauty


Ödmjukhet? Vad är det?

Ett litet inlägg skrivet bakom skärmen på min gamla dator Luke I (Levererad av DS Dataservice lappen sitter ju fortfarande på!) hemma hos syster yster. Jag blev brutalt väckt av ett fyrfotat rovdjur som attakerade min hälsena, och min automatiska reaktion var ju att sparka frenetiskt vilket resulterade i en mörbultad katt som fick en karuselltur mellan fötterna. Oh well.

Vi gick på en långpromenad med kissen igår, vilket stortsett innebär att vi gick omkring och bar på saken mest, men resultatet är att det klickades en hel del mysiga bilder där vi badar i solsken. På kvällen sen såg vi en polsk film som dvärgen laddat ned, främst så min väldigt polska mor skulle förstå språket filmen var på, och det blev filmen Jestem som tydligen blev omtyckt på NY film festival. En film i min smak, jag tyckte med andra ord om den.

Det bär av hemåt idag. Ska ta en kortare tur i city, främst Gamla Stan ( sci-fi bokhandeln - yay!) på jakt efter "priser" och "gåvor" med svenskt tema vi kan lämna efter oss när dansgruppen är i Polen. Jag åker till P-land på torsdag!!!

1 comment:

  1. Anonymous12:57 pm

    This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
    »

    ReplyDelete