12/07/2006

Merhaba kardeş


Té är inte något som det är brist på i Turkiet, de envisas med att proppsa på flera omgångar äppelté vid varje måltid, men det finns inget som går upp emot hemmagjort hederligt té. Sitter här med pineapple roibos.

Resväskan är uppackad ( den var inte så överviktig som jag önskat att den vore efter en resa), gåvorna är nästan helt utdelade, för för 1 av 5 är väl nästan helt utdelat? Inte mitt fel att det bara är mammsen som är hemma!

Kroppen är några nyanser brunare ( okej, vem försöker jag att lura - den är rödbrun!), plånboken är tunnare, bankkontot med för den delen och jag är några erfarenheter rikare. Det där med att pruta är inte min starka sida. Misha har varit i Alanya och är hemma igen och med ett belåtet flin kan man erkänna att borta bra men hemma bäst...

3 comments:

  1. hoppas du hade det trevligt där borta :D

    seså, in i forumet och läs mitt pm snälla du. det rör shirl :P

    ReplyDelete
  2. Wei du är tillbaka! *gosmosar på* I have missed you. Oh jag har köpt en mapp åt dig som du ska ha alla dina braiga irl-papper i :look Jaja jag vet men de var billiga och snygga. En röd och en grön, jag vill ju egentligen ha den gröna men eftersom jag vet att du kommer inbilla dig att den röda är rosa är det lika bra att jag tar den direkt så behöver du inte få panikfobi ;P Tänkte ringa dig imorron om jag hinner, annars får det bli att du ringer mig kanske. Inget allvarligt alls va bara allmänt snack plus att jag vill ju veta hur resan var jue! *gosmosa mer på*

    ReplyDelete
  3. *skäller på Leffe* Du e ju aldrig inne på ircen juh...

    ReplyDelete