05/09/2006

Brusigt värre


Morgonguld har stund i mun...
Eller nej, så heter det ju inte. Se, det är för tidigt för att jag ens ska kunna formulera ordspråket korrekt. Jag har ju friheten att kunna trycka in backspace knappen och låta allt försvinna, men var ligger ärligheten i det?

Sitter här med ett glas sbrusande treo. Magvärken håller i sig sen igårkväll och träningsvärken i större delar av ryggpartiet likaså. Skit jag får ta för att jag glömde att stretcha efter alla tre danslektioner från i söndags. Vissa straffar Gud direkt...

Det har inte blivit mycket bloggande för dygnets timmar har helt enkelt inte räckt till. Det är tamejtusan ansträngande att jobba hela helgen och hinna skriva uppsatser/analys med topic som Ethics of Classroom Silence. Bah!

2 comments:

  1. Anonymous5:34 pm

    ronnie,vet exakt vad som kan lindra din ryggsmärta, and yes, jag läser väl då och då din blogg

    ReplyDelete
  2. det är nästan så att jag tycker synd om dig gumman ;P

    ReplyDelete