13/09/2006

Inte ens Ebba

Well, inte ens Ebba klår det här, inte sant? Anna Wintour i egen hög person. Är det bara mina tankar som automatisk går till Djävulen Bär Prada. Fan, Wintour skulle se så mycket bättre ut om hon faktiskt var eller liknade Meryl Streep.

Gnnh. (Ja, det ordet skall ljudas, tätt följt av en grov hostattack) Nu ska jag ge mig av till skolan, vi har bara en lektion, med Clas, och man kan ju inte missa Clas von Sydows lektioner heller! En man som under en och samma föreläsning drar upp en cd-spelare och spelar Beatles "All you need is love" och några sekunder senare utbrister min favoritmening "redan på de gamla grekernas tid". Okej att han faktiskt diskutrade Plato, men ändå... Jag får gömma mig långt bak med min Ramones t-shirt och pappas en gång oversizade tröja, som en kär moder krympt i tvätten så att den passar moi.

No comments:

Post a Comment