20/09/2006

Daily Misha



Jag har kommit fram till ett bistert faktum. Fashion hunger är inte bra för mig. Eller min plånbok rättare sagt. Jag måste verkligen begränsa mig. Först två Zara-klänningar, ett par stövlar och nu knästrumpor, leggins och Benetton-koftor. Koftan på bilden är dock en gammal sak som gömt sig i garderoben lääänge, den är helt underbar. Meep. Jag är fattig. I really have to quit! Men vad ska jag säga, svassa fram på Sveavägen i det här kändes bra för självförtroendet... Det kompenserar väl något? Jaja, åter till att intala mig själv. There I go again.


2 comments:

  1. Anonymous1:51 pm

    Lol, välkommen till mitt liv.. pengar...pengar och åter pengar. Det där med att pengar inte kan skänka lycka har en fattiglapp hittat på. Någon form av tillfredställelse ger de ändå !

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:30 pm

    Vet precis vad du menar! Gör sorgligt nog av med mest pengar på tidningar och fika och resten går till kläder.. :P

    ReplyDelete