18/04/2008

for what it's worth, i'm the best on earth




Det här är vad vi kallar en creative bussiness-style... Haha, jätteroligt, det är för internt för att va bra. Men ändå, mitt så kallade fashion statement på bild från när vi skulle fotas i "svart och vitt". Visste inte riktigt huruvida Christian föredrog vit framför svart skjorta, så jag hade på mig bådatvå. Det tog sin tid foto-sessionen, men jag tror nog resultatet kommer bli grymt! Vi lekte massor med skuggor och ljussättning. Gör mig bara mer sugen på att ta en foto-kurs själv.

Efteråt drog vi till Queens för några öl. Slavski och jag delade på en sallad. Tyvärr måste jag sitta och vara duktig idag och skriva min scene breakdown för avsnittet "Scavengers Hunt" i Watch The World Die-serien, som förvisso är roligt, men jag vill sitta och läsa massa film journals istället. Måste skriva ihop två 3-minuters avsnitt för vårt mobisode project "Who's Chris?" till på måndag också, (en serie som är anpassad till mobiltelefon-plattformen).

No comments:

Post a Comment