24/04/2008

i've been rolling stoned and beatled til' i'm blind

"Vart uppe hela natten?" är den första frågan som Mr Oliver attakerar mig med. Jag nickar ett uh-huh. "Det syns," ler han lite hånande. Tack för den! Och här tyckte jag att jag såg ambitiöst i ordninggjord ut för någon som vaknade en timme efter att väckarklockan ringde.

Jag blev färdig med min scene breakdown inatt (hurra, detta innebär ju att jag lämnar in allt i tid!) men sen så gick det fel. Jag kommer sisådär 70 minuter sent till lektionen, då jag försov mig. Smällar man får ta när man begår misstaget att "ta igen sömn" klockan fem på morgonen när man vet att man ska upp vid åtta. Det är vetenskapligt bevisat, man vaknar inte när klockan ringer.

Inlämnat och klart. Cappucino från Aroma på hemvägen genom soliga Mount Lawley idyllen med The Forbidden Kingdom Q&A med John Fusco och Collin Chou (Matrix-filmerna) från Creative Screenwriting Magazine i hörlurarna. Podcasts is the shit.


Mishas söta nya klänning

Grannens blommor badar i solsken

Vår hemliga port ned till vår trädgård

No comments:

Post a Comment