26/04/2008

Nilles fölsis

Födelsedagspojken, något förfriskad

Jag älskade Änglahund när jag var liten ("vi ska jamma tillsammans, skapa ljuv harmoni oooh" , och ända sedan de använde uttrycket om födelsedagar, nämligen "det är hans fölsis!" så har jag inte kunnat släppa det. Det är ju så bedårande! Bespara mig allt dravel om svenska översättningar, den svenska ägde!

Hursomhelst, Nille fyllde gammalt häromdagen (Grattis din pensionär!), och det finns bildbevis på eventet. Tyvärr var jag pålitlig polack och hade danslektion till sent (håller man i en danslektion är det ganska svårt att ställa in det bara för att festa va, ush för det där med ansvar ibland) , så jag missade tjockis-ätandet, men jag joinade upp med sällskapet på Java innan vi drog vidare till Tiger Lil's inne i stan. Medan folk var inne på sin femtiotolfte öl (eller vin) så sörpla jag stadigt ikapp, med en och annan Shirley (djupt underskattat va!). Som vanligt drog Slavski och jag det korta strået och halkade hem tidigare än de som somnade i fåtöljen istället för i sängen tidigt på morgonkvisten... Men men... Jag hann ju klicka loss och få lite dokumenterat! Ah, den eviga jakten på att få min existens i bildbevis...

Först muppades det på Java med allt folk


I väntan på taxin

Tiger Lil's! Kolla in det übermysiga taket!


Det poserande paret - Karin och CA

Det poserande paret poserar igen, naaw! Allt för foto-konsten...

1 comment:

  1. Anonymous10:11 pm

    Hoppas du inte glömt oss. Vi saknar dig och tänker på dig jätte ofta. Vi längtar tills du kommer tillbaka om du nu gör det. :( Men ha det så bra. Vi älskar dig fortfarande lika mycket som vi alltid gjort och vi har inte glömt dig ^^ <3 // Desi & Inez

    ( kommentaren har inget med inlägget att göra men vi ville bara säga det )

    ReplyDelete