28/03/2010

all the birds flew south for the winter


På tal om frukost så hade vi fantastiskt fint frukost-besök när vi var i Lorne. Jag , med min generositet lyckades locka till mig en skock gojor på vårt balkongräcke när en yrvaken Nicke W och en fascinerad, men fågeldistanserad (det är ett tjusigare ord för fågelrädd btw) Joshi njöt av en bra nyttigare frukost än den polska salladen jag lastar in i käften direkt från skålen just nu.

TRANSLATION: While I'm on the subject of breakfast, why not show this from a while back when we were in Lorne and had some really nice guests over for our fruity breakfast.

2 comments:

  1. Anonymous11:33 am

    Oj slicznosci ja tez chce tam byc muuu Melisko dzisiaj ma do nas przyjechac piesek z gdanska wlasnie czekamy na nia tez suczka am cocer spaniel pomocy wymyscie imie do niej

    ReplyDelete
  2. Fy bubblan vad söta gojjor ! Kommer du ihåg när jag var liten och ville ha en gojja, nu minns jag varför :)

    ReplyDelete