16/03/2010

tomorrow still comes


Jag förstår verkligen inte de där utomjordingarna som hinner blogga varenda eviga dag. Seriöst. Hur har de tid?

The question is... how do they do it?!

Själv vinkar jag av pojkvänners lillebrorsor, städar efter att det har slammat igen, ser basilika-plantan vissna, torskar på 12-timmars skift, stiger upp vid sju morgonen därpå för att befinna mig på skolan vid nio och bums tillbaka mellan fyra-fem för att börja jobba igen. Pust. Benen värker efter äventyr på höga klackar och allt jag orkar är stortsett att hålla om sötslaven och somna. Tydligen orkade jag gnälla om det här också...

TRANSLATION: I don't get it. How is it possible for some people to blog every single day? I'm too busy working and travelling back and forth to uni. Apparently not too busy nor tired to whine about it, but still. Later hater.

No comments:

Post a Comment