19/07/2012

just a quickie


Är precis hemkommen från en Zouk-maraton efter en väldigt lång andra inspelningsdag. Vi har tre inspelningsdagar för en klient och vi leker med en tuff stor steadycam som ni ser delvis på bilden, den väger 25 kg med kameran ungefär och vår steadycam-operator Chris gnäller och svettas som en liten princessa (nävars, det gör han ju inte, men jag måste ju mobba!). Mina fötter håller på och dör och nu ska jag sussa! Var ju bara tvungen att posta vår lilla poser-bild från inspelningen med Chris, mig och make-up Tanja!

TRANSLATION: Just got home from a nearly six hour Zouk-marathon and am beyond tired (my feet, ouch!) and my muscles will be sore from all crazy body-rolls. I'm off to bed but just wanted to post a little pic from our shoot today with our steadycam-guy Chris, me and make-up Tanja.

3 comments:

  1. Anonymous2:48 pm

    curious to see/know what you guys are filming!

    x

    www.devious-studios.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:09 pm

    Pieknis

    ReplyDelete
  3. Coolt :D vad är det ni filmar? Steadicam är najs, har certifikat men det var längesen jag körde senast men kommer ihåg att det var tungt, speciellt med HD-Cam.

    sv: Tack :) tycker det känns så, inte alltid negativt dock :)

    ReplyDelete