02/07/2012

there's no reality except the one within you

Halloski darlings! Då var det dags för en helt ny månad, helt nya tag och det är sjukt hur pepp jag är!  Jag körde ju shopping-stopp (kläder) i juni som funkade hur bra som helst (förutom min röda kappa, men jag frös ju tassarna av mig!) och den här månaden var tänkt att bli min sallads-månad där jag bara ska äta sallad och skippa carbsen. Detta kommer ju gå ganska brutalt åt fel håll då det blir pizza ikväll på förfesten innan vi drar till Nocturnal Ball. Så som kompensation så har jag lagt till "börja dansa regelbundet minst tre gånger i veckan"-regeln den här månaden och satsa på en superfood-nutrition plan istället. Hejdå öl, hallojsan vodka-soda! Vi sen-startar imorgon då, för ikväll är det partaj! Det är utklädnads-tema förstås, 'Myter & Legender'. Nedanför finns en ledtråd till vad jag tänker klä ut mig till...

TRANSLATION: New month and ohmygosh how excited I am for July! For June I had a shop-stop with clothes (went brilliant, except the red coat which was a necessity unless I wanted to be sick every three days and constantly have a cold) and for July it is superfoods and nutrition plan and bringing back dancing at least 3 times a week. It is going to be awesome! The health-food will go absolutely the wrong way tonight as we're having pizza and pre-drinks before we go to The Nocturnal Ball. It is going to be epic. The theme is 'Myths & Legends', and here's a little hint of what I'm going as...


3 comments:

  1. Hej! mjo egentligen är den liten :p folk tror att jag är i 3e månaden när dom frågar mig haha..
    Jag har skype, är dock inte inne där så ofta men någon gång ska vi väl lyckas pricka in varandra :) desiree.lahtinen heter jag!

    ReplyDelete
  2. Jag vill se bilder på Dig som Cleo :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:20 am

    love that egyptian crown thing!

    ReplyDelete