04/10/2006

Aftertaste

Underbar låt. Men den brings me to those dark places. I'm going there again. Jag behöver inte ens lyssna på den, jag behöver bara tänka på den så en antydan av de första fragmenten av piano melodin tar form i bakhuvudet och sen är jag där. Jag och Ben Lee. Salt. Livet är salt ikväll. Jag hatar det. Kunde de inte ta det en annan dag, säg, när det inte är veckan med superdeadlines. Screw you.

Men så fick jag ett mail. Det lös upp tillvaron lite. Han är en rolig filur den där Arek, jag hoppas fan allt med hans ryggrad kommer lösa sig eventually. När jag var yngre så sa jag att jag skulle gifta mig med honom eller hans tvilling om jag inte hittat en man innan jag var 20. När jag var yngre var jag tydligen fast besluten om att om man inte var gift innan 20 så var det riktigt illa. What can I say, ung och dum, tralalalla....

1 comment:

  1. Anonymous8:32 am

    tur för dig att det inte är så att du behöver gifta dig innan tjugo, cuz then you'd be stuck with me, hoppas du mår bättre nu, I'm kind of pissed, cuz U know that du 'r redan stressed out as it is,men glöm inte bort att du har en oas hos mig ,bara så du vet,love you, adore you,

    ReplyDelete