02/10/2006

No time for play

Leker man med rubriken så kan man ju läsa det No time forplay. Bara en liten påpekning där. However, jag har suttit större delen av dagen, efter en powernap och efter att ha ringt runt till Kilroy och STA , och pillat med design uppgiften som ska in på onsdag. Eftersom allt annat ska in den här veckan, den ultimata deadline-veckan, så tänkte jag att jag gör det här först och tada, här är mitt bidrag till "user guide of a (technological) device". Kanske inte den mest avancerade mackapären, men hey, det ser ju fint ut med bakgrunden och så. Sedan så är det en livsnödvändighet att veta hur man gör för att koka vatten så man kan göra té. Annars dör man.


Psst, illustrationen har jag knåpat ihop själv. Börjar get a hang of illustrator.

No comments:

Post a Comment