27/10/2006

London Calling

Not really.

Olek från London snarare, landar beräknad tid 11.40 på Stockholm Skavstad. Sitter här med ett glas rött persikoté och väntar in nioslaget. Det är runt nio jag tänkte börja röra min kroppsmassa mot bussen för att ta mig ut dit. Stygg Misha, skolka sådär från datalektionerna straffas säkert med dödstraff i något avlägset land. Men det är ju av ädelt syfte - jag ska vara en eskortflicka, hur det nu än låter. Har laddat upp med massa gammal X-men (1-66) att läsa på vägen. Han åker igen den 3e, så en hel vecka är han här. Han har blivit inbjuden hit av dansgruppen för att hålla i ett dansläger, så vi får se hur det går. Jag har beräknat att jag kan gott och väl gå till Salong Törnrosa och sola lite samt äntligen ta den där rundan på stan (concealer stick från Clinique är slut, måste leta nytt) som jag inte haft tid med sedan begynnelsens tid samtidigt som han håller i sina danspass. Det börjar imorgon, så jag kan med gott samvete ta med honom på en ölrunda ikväll. Förutsatt att den så kallade stormen inte slitit taken av alla pubar i Norrköping...

No comments:

Post a Comment