21/06/2007

Flying reporter reporting

Del ett av tre ar da avgjord av resan som ska bring me back till my, eh, roots? Har drygt en timme att doda innan jag kan boarda nasta plan, och dar blir det val mest sova bort flygtiden. Ar ganska sur for jag fick inte se fardigt Jane Austen filmen med Anne Hathaway, blev avbruten mitt i ju. Lyckligtvis ar inte jag den enda som hoppar till eller fnissar hogt (gud jag trodde berget till man pa andra sidan gangen skulle fa en exploderande kissblasa sa som han garvade) pa planet. Sag Pan's Labyrinth ocksa, pa en valdigt valdigt dalig mork skarm. It is what it is helt enkelt.
Hm, misstanker starkt att jag lamnade toalettbaset till nagra som hade avsikt att ga med i den dar okanda meterklubben. Vissel, vissel. Now, chai latte for the ego.

No comments:

Post a Comment