27/09/2007

Cause your friends don't dance and if they don't dance, well they are no friends of mine

Oh vad mycket härlig electronica pop det blev igår i Menora huset. Camillurs låtval fick mig att tänka på Revenge of the Nerds och deras übercoola låt. Clap your hands everybody, everybody clap your hands. Den är ju så himla sköööön den filmen. Anyhow, stora kudos till Hein som e high distinction grillmästare. Grillad haloumi och hans köttbitar var jävla goda, speciellt till den polska ölen (som förtärdes i riktiga ölglas från Queens minsann). Nille, Heinie och jag muppade över till Menora för lite hårklippning. Knäppte loss massa bilder men datorn min är ju i koma så de kan man inte kasta upp. Men jag har jävla lite hår nu! Det är fortfarande långt och så, men uppklipt.

Utgång var inte direkt planerad, men efter Tooheys och smooth dry red wine (sliskigt som saaaatan) så blev man ju sugen, och den första turisten anlände - Kajjins kusin. Den andra turisten anländer imorn bitti. Orka vänta en hel jävla dag till... Men vi kom till Hipp-E, efter att CJ och jag kastade i oss Cosmos Kebab. Kebab! Faaaan va najs! Inget går upp mot den svenska kebaben förstås, men man får väl ta det man har. Väl på Hipp-E blev det lite skumpidump, Ragnar och vaniljvodka/lime. Man kan ju fan inte va för kräsen med vad man beställer för kunskaper e inte något alla som står bakom en bar besitter, apparently.

Sedan kanske jag får skylla mig själv om jag presenterar mig som "Hi, I'm Melissa, you can call me God - that's what you're gonna scream if you get lucky". Provokativ? Jag?! Pfft. Diskplock Marc va väldigt mån om att riva upp min rygg och lämna ett stort jävla bitmärke på min arm. Jag bet iofs litegranna på lilla Marcus, men han såg så bitbar u. Hursomhelst gör det ont, både på ryggen och på armen och jag antar att det tyder på att det var en helt okej kväll. Varför jag gav ut mitt nummer är dock bortom mitt förstånd. Att jag aldrig lär mig...

No comments:

Post a Comment