25/09/2007

Yeah I'm down but not out and far from done

Beware Criminal - Incubus

På datorfronten intet nytt. Imorn ska Nille komma med ambulansen och åka på doktorbesök med mig och Precious (ja, jag har döpt datorn till Precious, fuck off!). Otroligt att denna incident ska få mig att sitta timmar i sträck på skolan under mid-semester break. Annat denna incident får mig att göra är att se på massa Coupling, mycket mycket bra serie, förstår inte hur Henrik ser likheter mellan Jane och mig. Han känner ju uppenbarligen inte mig tillräckligt, min roommate. Coupling och film: Zoolander (det är hemskt, jag gör samma pout med min läpp som Derek!), Bourne Ultimatum, Death Proof, 1408... Och det får mig att städa! Diska, dammsuga, moppa golvet, rensa ogräs och plantera om palmer till större krukor. Hein började gå omkring och ta kort då det tydligen såg representabelt ut - att fåtöljen var full med skit missade han tydligen. Se där, en liten inblick till hur Misha bor som student i Aussieland. Och ja, jag är medveten om att sofforna är äckligt rosa...





No comments:

Post a Comment