20/09/2007

Like the taste of the day you left that still lingers on my breath



Är det tillåtet att sova bort så mycket av en ljuvlig solskinande dag som jag har gjort? Jag skyller på väckarklockan, den ringde inte första gången... Men det gör inget. Ska lägga mig en timme ute i solen nu. Förstår ni att när det går mot hösten och vintern där hemma, då förvandlas det till svettiga solgrader här? That's how I like it. Jag lovar att återvända till vinterlandet med en syndig solbränna. Promise.

And truly, madly, deeply - en klädhängare måste det införskaffas. Är trött på att det liggor jackor och tröjor slängda över stolsryggarna överallt. Inte klädhängare som man spikar upp på väggen, utan en stående kamrat med ben.

Jobbar på polack-restaurangen senare, vilket innebär polsk mat för polacken. Kanske blir vegetariska golabki idag igen. Hein och jag var nördiga som fan igår. Vi gick och hyrde dataspel. Ha! Beat that! Satt och spela Myst:End of Ages fram till sex på morgonen efter att slaven gått och lagt sig. En vecka kvar, sen e han här. Var tvungen att skriva det. Så jag förstår att det fan är en jävla countdown... Hej kom och hjälp mig, she's having a love affair with distance.

1 comment:

  1. Anonymous4:38 pm

    Och snart kommer du hem!!! Hur länge ska du vara kvar där nere?? jag har en plan...

    ReplyDelete