06/09/2007

You make me better

Hemska skor, hemsk rosa kartong, men hey,
mitt namn är exhibitionistiskt anywhere!


Två-på-natten-samtal. I sverige, skulle nog tolkas som ett fem-i-tre-ragg. Vem fan ringer mig? Vem fan svarar på ett sådant samtal? Jag, tydligen. Chansen att kunna håna och förnedra är för lockande. Det är ju Nick. Mitt slav-substitut från Bianchi. De hade samma namn och samma funktion. Bingo. Och nu varvar de med att ringa mig mitt i natten. Ska jag ta det som en stor jävla pik att de måste vara vid icke nyktert tillstånd när detta sker?!

- Why you calling me at this hour? - Oh it's me and my mate, we're soooo messed up I'm giving people calls just to screw with their minds. - Ooh, that sort of call...

Om inte mitt minne sviker mig så har jag fått liknande erbjudan från precis dessa personer: "Haka med ut, jag fixar taxin, nahe, då kommer jag och hämtar dig, kom igen vi har inte setts på såååå länge". Känner jag mig tråkig eller känner jag mig resonabel för att jag stannar hemma istället? Hemma med té, filt och True Believer. I've taken your potion knocked senseless defenseless a fool...

Och nu har han felstavat (eller har han det?) i ett sms då vi ska ses på lördag, kanske. "I will seed you on saturday". Oh will he now?!




Så de hade en åter-inspelning av Independence Day här i Perth. Mycket finare cityskyline att ha i cinematografin ansåg de. Eller så var det bara väldigt udda moln när vi skulle leka på Beaufort häromdagen.

What's come over me? You who has gotten into me. You who did this thing to me. I used to be soo bad ...

No comments:

Post a Comment