11/10/2009

back from the dead

Nu har det varit dött här tillräckligt länge. En paus i döendet. För idag ska det vara livat med dansuppvisning! Woho! Min första skutt-upplevelse med den nya dansgruppen. Känns jättekonstigt med "den gamla vanliga" scensminkningen. Svårt att få det rätt när ens sminkutbud inte sträcker sig så långt. Oh well. Och håret. Alla flickor har ju löshår och lång ståtlig fläta, så kommer jag med det här lilla. Känner mig som en hundvalp som fått svansen avklippt...

Men nu ska jag bli upphämtad av danspartner Mark. Han är lite som min Rzeszow-partner Marcin, på flera sätt.


4 comments:

  1. Hoppas att det gick bra lillan :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:54 pm

    stackars valp

    ReplyDelete
  3. jag o gurra funderar faktiskt på o ta en safari genom district 9.. tänk ca coolt de skulle va o se aliens!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Haha, you are so cute :D

    ReplyDelete