04/10/2009

fox on the wire


Det är inte mycket spännande som händer när allt man egentligen gör är att hetsar sig till att avklara alla projekt. Lyssnar fasligt mycket på underbara Leonard Cohen och eh, börjar bli rädd för min gubbsjuka... Men vilken röst alltså! Och ju äldre han är, desto rivigare och lenare...

Dokumentären börjar nog se mållinjen (har möte med Mr Simon om den imorgon), likväl ego-filmen, men graphics-trailern är långt borta (fast den har jag till den 14e på mig). Alla lektioner är ju slut. Nu är det bara inlämningsdatum. Imorgon ska jag minsann försöka att stiga upp tidigt och inte sova bort hela förmiddagen. Det har ju blivit att jag sover ända till ett ibland... Slappt och kreativt hämmande måste jag medge. Skärpning för faen!

TRANSLATION: Leonard Cohen, endless hours of After Effects, editing and too long sleeping hours. Classes are officially over, just deadlines to keep. I just want to finish these assignments (1. Whitehorse Docu, 2. Ego-film, 3. Graphic Effects Trailer) already!

No comments:

Post a Comment