05/10/2009

one-two-tree... oh snap!


Målet var ju att stiga upp tidigt idag (allting är ju relativt, min käre Watson) och jag var ju faktiskt uppe vid halv elva. Så det var ju finfin skillnad från lördagens sängäventyr (ja alltså, just nu kör jag solo i ett par veckor så sluta tänka snusk..! Fast det där med solo lät ju inte särskilt eh, bra det heller). Mitt bankkort hade ju rymt så jag har äntligen efter typ två månader (ett sushi-train är ju fan snabbare än jag alltså) både uppdaterat min adress och skickat efter nytt Commonwealth bankkort. Större delen av dagen har jag sjungit för Patrick och Simon i redigeringsrummen och städat upp röran i FCP som inga-namn-nämna-Patrick orsakat...

Och idag saknade jag pojken min såpass att jag bestämde mig för att utnyttja hans kvarlämnade garderob: piké, tröja och bälte - check!

TRANSLATION: As my man is somewhere else in the world I decided I might as well borrow his clothes... And I finally got up at a relatively decent time (half past ten) and also went to the bank to get a new bankcard as my previous one decided to go explore elsewhere without me...

No comments:

Post a Comment