17/12/2009

the black sole of a man

Fossingara mina har fått skoskav, och dess svarta skor är skurken bakom detta. Jag passar på att matcha dem med min fina födelsedagspresent som jag fick av Slaven i juni men som jag totalt failat att nämna eller visa upp. En gammal skrivmaskin! Tyvärr har den ännu inte kommit till användning, främst för att jag måste köpa nytt band att skriva med. Då ska det skrivas steampunk äventyr med vampyrer, luftskepp, kurirer och varulvar. Det ni.

TRANSLATION: These shoes have given me painful blisters but the main reason to show them was to match them with the old typewriter my boy gave me for my birthday back in June. I haven't really had time to sit down and type on it yet, but mainly because I need to buy a new ribbon.

1 comment:

  1. Åh, jag har alltid velat ha en riktig skrivmaskin!

    ReplyDelete