10/12/2009

Walk me down the street, sit me on your front porch swing, and sing me something sweet until I fall asleep

What's new pussycat?

Jomen att jag har ju attraherat en sjukdom igen. De tycker om min kropp rätt så rejält. Vi funderar på att bli sambos ärligt talat. Vi har ju sovit ihop och sett varandra nakna och allt det där. Vi delar samma tandborste till och med...


Jag har snart använt upp en hel toa-rulle (ganska rivig kvalité på pappret ifall någon undrar) och dricker nu té med honung. Det blir nog att ta hissen ned till IGA och köpa citroner för att dricka dem färskpressade också, och givetvis "amolerat" mig som en junkie. Det är lite tradition det där med mirakelvattnet Amol.

Vad hände med min lediga torsdag-fredag? Jag skulle ju skutta omkring och istället ligger jag i sängen ensam (Slaven jobbar), döende och tittar på Surrogates, Gossip Girl och One Tree Hill. Suck.

Alla bildkällor är för övrigt ett klick bort, bara klicka på bilderna. Tyckte de återspeglade mitt självömkande. Vart annars än på bloggen får jag lagligt gnälla liksom?

TRANSLATION: Down with the sickness, again. Cure: tea with honey, several rolls of toilet paper, Amol and lemons. This was supposed to be my day off from work and instead I'm sick in bed, watching Surrogates, Gossip Girl and One Tree Hill. Sucko.

No comments:

Post a Comment